Ara sóc el BUFAMOTS

www.bufamots.cat

bufamots@gmail.com

https://www.facebook.com/bufamots.narrador

bufamots_br

Anuncis

4 pensaments sobre “Ara sóc el BUFAMOTS

  1. Que xula la foto… a mi si que em roba la tristesa i l’angoixa i em transmet tendresa, serenitat i també somriure… Està molt ben trobada!!!

    Felicitatsssssss

  2. Hola nen!! la sessió d’ahir va estar molt bé, i a tots els meus convidats els va agradar molt, així que Felicitats i CONTES….

    Vaig a mirar el meu Racó de l’Oient….

    Petons

    Alba

Deixa un comentari

